02.09.2006 Podatki

Jak rozliczyć koszty związane z reklamą i sponsoringiem

Jesteśmy spółką jawną. Sponsorujemy pięcioosobową drużynę piłkarską (piłka nożna halowa), która uczestniczy w zawodach organizowanych przez stowarzyszenia piłkarskie. Sponsorujemy: ubiór piłkarzy z logo firmy (drużyna nosi nazwę firmy), wzmianki o drużynie i rozgrywkach w lokalnej prasie, wpisowe na turnieje, opłaty za wynajem sali gimnastycznej do treningów. Czy ponoszone koszty można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? Czy traktować je jako koszty reklamy i reprezentacji nielimitowane czy limitowane?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty