Jak rozliczyć koszty związane z reklamą i sponsoringiem
Jesteśmy spółką jawną. Sponsorujemy pięcioosobową drużynę piłkarską (piłka nożna halowa), która uczestniczy w zawodach organizowanych przez stowarzyszenia piłkarskie. Sponsorujemy: ubiór piłkarzy z logo firmy (drużyna nosi nazwę firmy), wzmianki o drużynie i rozgrywkach w lokalnej prasie, wpisowe na turnieje, opłaty za wynajem sali gimnastycznej do treningów. Czy ponoszone koszty można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? Czy traktować je jako koszty reklamy i reprezentacji nielimitowane czy limitowane?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się