Jak rozliczyć koszty związane z przekazaniem przez producenta wyposażenia sprzedawcom
Nasza spółka produkuje napoje chłodzące. Zakupiliśmy lodówki z logo firmy oraz plastikowe stoły i krzesła do tzw. ogródków. Przedmioty te mamy zamiar przekazać sprzedawcom detalicznym (sklepom, bufetom, kawiarniom), którzy sprzedają nasze napoje bezpośrednio klientom. Czy faktury zakupowe mogę zaksięgować do kosztów podatkowych? Jeżeli tak, to czy do kosztów reprezentacji? Jakie umowy powinniśmy zawrzeć ze sprzedawcami, aby urząd nam ich nie zakwestionował?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się