02.02.2006 Podatki

Jak rozliczyć wydatki na modernizację budynku

Spółka z o.o. zakupiła nieruchomość (grunt i budynek) i modernizuje budynek w celu prowadzenia tam ośrodka wypoczynkowego. Aktualnie nie jest w tym budynku prowadzona żadna działalność, z wyjątkiem prac modernizacyjnych. Czy koszty wynagrodzeń pracownika dozorującego, usługi biura rachunkowego, telefony, podatek od nieruchomości, energia powinny obciążać koszty inwestycji czy działalności bieżącej?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne