Kiedy należy, a kiedy nie ma obowiązku sporządzania dowodów przesunięć towarów
Właściciel przedsiębiorstwa wielozakładowego prowadzi działalność w dwóch punktach sprzedaży (w siedzibie i w drugim miejscu sprzedaży). Księga przychodów i rozchodów jest prowadzona tylko w siedzibie firmy. W obydwu punktach jest natomiast prowadzona ewidencja sprzedaży oraz kasy fiskalne rejestrujące sprzedaż detaliczną. Czy konieczne jest wpisywanie do pkpir przesunięć towarów handlowych (rozchodów wewnętrznych)? Obecnie wykonuję to w dwóch wpisach do księgi: do kolumny 10 zakupy ze znakiem minus jako wyksięgowanie i ze znakiem plus jako zaksięgowanie.
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się