13.12.2004 Podatki

Kiedy można zaliczyć do kosztów opłatę roczną związaną z trwałym zarządem

Użytkujemy zamek oddany nam w trwały zarząd. Z tego tytułu uiszczamy opłatę roczną, której termin jest z góry ustalony na koniec I kwartału. Na nasz wniosek opłata jest przesuwana o kilka miesięcy. My płacimy w ratach w różnych wysokościach, pilnując tylko, żeby nie przekroczyć terminu. W jaki sposób zaliczyć to w koszty podatkowe? Czy w momencie uiszczenia kolejnej raty, czy poprzez rozliczenia międzyokresowe co miesiąc 1/12 całej opłaty?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne