Jak rozliczyć koszty wykonania oprogramowania systemu finansowo-księgowego
Spółka zleciła wykonanie na zamówienie oprogramowania do obsługi systemu finansowo-księgowego i systemu sprzedaży. Umowa na wytworzenie oprogramowania obejmuje koszty przygotowania projektu założeń merytorycznych, jak również koszty wykonywania poszczególnych etapów (wytworzenie oprogramowania, testowanie, koszty instalacji i wdrożenia). Faktury za realizację są wystawiane za poszczególne etapy. Moje wątpliwości dotyczą ustalenia wartości początkowej wartości niematerialnej i prawnej, jaką jest system finansowo-księgowy. Czy wszystkie nakłady poniesione przed oddaniem do użytkowania wartości niematerialnej i prawnej wlicza się do jej wartości początkowej (projekty, testowanie, inne czynności związane z uruchomieniem oprogramowania)?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się