Czy transakcje płacone kartą kredytową powinny być rejestrowane w kasie fiskalnej
Spółka świadczy usługi telekomunikacyjne. Odbywa się to poprzez złożenie zamówienia przez Internet i wygląda następująco. Klient składa zamówienie na wykupienie aktywacji przez Internet, płaci kartą kredytową. Pracownik firmy po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty aktywuje wykupioną przez klienta usługę. Klienci często nie chcą faktury, a w zamówieniu przesyłają jedynie swój e-mail. Czy można wystawić jedną fakturę dziennie na tak realizowane transakcje, a w nazwie odbiorcy wpisać sprzedaż detaliczną?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się