Co z deklaracją ZUS po śmierci pracownika
Chory od lutego 2003 r. pracownik zmarł 28 września 2003 r. Decyzję o przyznaniu mu renty ZUS przesłał we wrześniu 2003 r. i nadpłacił pracownikowi rentę za zaległe miesiące. Renta została przyznana z tytułu całkowitej niezdolności do pracy. Dokumenty potwierdzające ten fakt otrzymałem 20 października 2003 r. od rodziny. Kiedy należało rozwiązać umowę o pracę, w lipcu, w dniu przyznania renty, czy we wrześniu, gdy zmarła ta osoba? Co z deklaracjami ZUS, które składałem od lipca do września z kodem 151 okres usprawiedliwiony bez prawa do wynagrodzenia? Czy pracodawca jest zobowiązany do wypłat jakichkolwiek kwot z tytułu śmierci rodzinie zmarłego pracownika?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się