Co z deklaracją ZUS po śmierci pracownika

Chory od lutego 2003 r. pracownik zmarł 28 września 2003 r. Decyzję o przyznaniu mu renty ZUS przesłał we wrześniu 2003 r. i nadpłacił pracownikowi rentę za zaległe miesiące. Renta została przyznana z tytułu całkowitej niezdolności do pracy. Dokumenty potwierdzające ten fakt otrzymałem 20 października 2003 r. od rodziny. Kiedy należało rozwiązać umowę o pracę, w lipcu, w dniu przyznania renty, czy we wrześniu, gdy zmarła ta osoba? Co z deklaracjami ZUS, które składałem od lipca do września z kodem 151 okres usprawiedliwiony bez prawa do wynagrodzenia? Czy pracodawca jest zobowiązany do wypłat jakichkolwiek kwot z tytułu śmierci rodzinie zmarłego pracownika?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne