Czy rozsyłanie folderów reklamowych za pośrednictwem poczty jest reklamą publiczną
Czy wydatki poniesione przez spółkę z o.o. w związku z rozesłaniem za pośrednictwem poczty 2 tysięcy folderów reklamowych mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości? Spółka zajmuje się handlem, a dane personalne osób, do których adresowana jest akcja promocyjna, figurują w jej bazie danych.
Przyjęta przez organy skarbowe wykładnia pojęcia reklamy publicznej wskazuje, iż do kosztów uzyskania przychodu w pełnej wysokości mogą zostać zaliczone wydatki na reklamę, jeżeli zostanie skierowana do potencjalnie nieograniczonego, anonimowego kręgu osób. Zatem poniesione przez Państwa wydatki mogą zostać zaliczone do kosztów wyłącznie do wysokości limitu 0,25% przychodów.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się