Jakie składki musi opłacać przedsiębiorca, który wykonuje działalność w czasie urlopu bezpłatnego
Prowadzę własne biuro rachunkowe i jednocześnie jestem zatrudniona na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej opłacam tylko składkę zdrowotną. Pracodawca udzielił mi zgody na urlop bezpłatny, który będzie trwał od 17 grudnia br. do końca lutego 2013 r. Jak w okresie urlopu bezpłatnego powinny wyglądać moje rozliczenia z ZUS? Jakie dokumenty muszę złożyć i w jakiej wysokości opłacić składki?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się