Czy za pracownika, który nie otrzymał wynagrodzenia za pracę, muszą zostać opłacone składki od przychodów z dodatkowo wykonywanej pracy na zlecenie
Zatrudniamy zleceniobiorcę, który jest równocześnie zatrudniony w innej firmie na podstawie umowy o pracę i zarabia więcej niż minimalne wynagrodzenie. W listopadzie br. jego zakład pracy z powodu kłopotów finansowych przesunął termin wypłaty wynagrodzeń na początek następnego miesiąca. W listopadzie zleceniobiorca nie otrzymał żadnego wynagrodzenia ze stosunku pracy. Czy mimo braku wypłaty wynagrodzenia nie musimy opłacać ze zlecenia składek na ubezpieczenia społeczne za listopad? Czy do zwolnienia z opłacenia tych składek wystarczy fakt równoczesnego zatrudnienia na pełny etat?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się