07.08.2009 Kadry i płace

Koniec obowiązku wyznaczania "strażaka" w każdej firmie!

Od 5 sierpnia 2009 r. weszła w życie nowelizacja Kodeksu pracy, która złagodziła obowiązki pracodawców w zakresie wyznaczania pracowników odpowiedzialnych za ochronę przeciwpożarową i ewakuację w zakładzie pracy. Zmiany wprowadzone do Kodeksu pracy spowodowały, że pracodawcy nie będą już musieli ponosić dodatkowych kosztów w związku z wyznaczeniem takich pracowników.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty