28.06.2018 Ubezpieczenia

Jak przekazywać RMUA w formie elektronicznej

Od 1 stycznia 2009 r. płatnicy składek mogą przekazywać osobom zatrudnionym informacje ZUS RMUA w formie elektronicznej. Warunkiem przekazywania elektronicznych ZUS RMUA jest uzyskanie zgody osoby, która ma otrzymać taki dokument. Dodatkowo dokument elektroniczny powinien być podpisany bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy o podpisie elektronicznym osoby odpowiedzialnej za przekazanie tych dokumentów. Informację ZUS RMUA płatnik może przygotować w programie Płatnik 7.03.001.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty