Od 1 stycznia 2009 r. pracownikom będzie można przesyłać ZUS RMUA e-mailem
Zatrudniamy ponad 1000 osób i chcemy przekazywać pracownikom raporty ZUS RMUA elektronicznie. Każdy pracownik ma dostęp do komputera i skrzynki pocztowej. Czy taka forma przekazywania pracownikom dokumentu ZUS RMUA będzie prawidłowa? Jeden z pracowników zakwestionował podstawę wymiaru składek chorobowej i wypadkowej za październik 2008 r. Twierdzi, że po przekroczeniu 30-krotności nie powinniśmy opłacać żadnych składek. Czy musimy odpowiedzieć pracownikowi na ten wniosek pisemnie? Przekazujemy pracownikom ZUS RMUA raz na 2 miesiące - czy jest to prawidłowe?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się