07.07.2007 Kadry i płace

Czy trzeba zwrócić pracownikowi koszty związane z przesunięciem terminu urlopu

Jeden z naszych pracowników powinien zgodnie z planem rozpocząć urlop już 16 lipca br. W związku z chorobą jego kolegi z działu nie możemy udzielić mu w tym terminie urlopu, gdyż nie miałby go w tym czasie kto zastąpić. Czy w związku z przesunięciem terminu jego urlopu mamy obowiązek zwrotu kosztów zarezerwowanej przez niego wycieczki? Jak postąpić w sytuacji, gdy pracownik zażąda zwrotu kosztu wyjazdu żony, która miała jechać razem z nim?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty