Czy trzeba zwrócić pracownikowi koszty związane z przesunięciem terminu urlopu
Jeden z naszych pracowników powinien zgodnie z planem rozpocząć urlop już 16 lipca br. W związku z chorobą jego kolegi z działu nie możemy udzielić mu w tym terminie urlopu, gdyż nie miałby go w tym czasie kto zastąpić. Czy w związku z przesunięciem terminu jego urlopu mamy obowiązek zwrotu kosztów zarezerwowanej przez niego wycieczki? Jak postąpić w sytuacji, gdy pracownik zażąda zwrotu kosztu wyjazdu żony, która miała jechać razem z nim?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się