07.06.2007 Ubezpieczenia

Czy można wydawać pracownikom RMUA z podpisem elektronicznym lub wysyłać je pocztą elektroniczną

Jesteśmy firmą zajmującą się obsługą kadrowo-płacową spółek. W ramach naszych zadań wystawiamy pracownikom zatrudnionym w obsługiwanych spółkach raporty RMUA - około 11 tysięcy w miesiącu. Podpisywanie takiej liczby dokumentów jest niezwykle czasochłonne. Czy dopuszczalne byłoby przekazywanie pracownikom comiesięcznego raportu o odprowadzonych składkach na ubezpieczenia opatrzonego zeskanowanym podpisem upoważnionego pracownika lub umieszczaniem na wydruku raportu imienia i nazwiska ww. pracownika w postaci zapisu komputerowego, czy ewentualnie przesyłanie tych informacji pocztą elektroniczną?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty