Czy można wydawać pracownikom RMUA z podpisem elektronicznym lub wysyłać je pocztą elektroniczną
Jesteśmy firmą zajmującą się obsługą kadrowo-płacową spółek. W ramach naszych zadań wystawiamy pracownikom zatrudnionym w obsługiwanych spółkach raporty RMUA - około 11 tysięcy w miesiącu. Podpisywanie takiej liczby dokumentów jest niezwykle czasochłonne. Czy dopuszczalne byłoby przekazywanie pracownikom comiesięcznego raportu o odprowadzonych składkach na ubezpieczenia opatrzonego zeskanowanym podpisem upoważnionego pracownika lub umieszczaniem na wydruku raportu imienia i nazwiska ww. pracownika w postaci zapisu komputerowego, czy ewentualnie przesyłanie tych informacji pocztą elektroniczną?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się