Kiedy pracownika obowiązują nowe zasady potwierdzania obecności w pracy
W obowiązującym regulaminie pracy znajduje się zapis, zgodnie z którym pracownicy potwierdzają przybycie do pracy własnoręcznym podpisem na liście obecności. Pracodawca wprowadził elektroniczny system potwierdzania obecności w pracy. Regulamin pracy nie uległ jednak zmianie. Jeden z pracowników kilkakrotnie nie potwierdzał obecności kartą elektroniczną. Jesteśmy przekonani, że z powodu spóźnień. Czy możemy ukarać go karą porządkową, skoro on twierdzi, że jest zobowiązany jedynie do podpisywania listy obecności (która nie jest przez kadrową już wykładana) i dlatego nie mógł się na niej podpisać?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się