07.12.2006 Kadry i płace

Kiedy pracownika obowiązują nowe zasady potwierdzania obecności w pracy

 W obowiązującym regulaminie pracy znajduje się zapis, zgodnie z którym pracownicy potwierdzają przybycie do pracy własnoręcznym podpisem na liście obecności. Pracodawca wprowadził elektroniczny system potwierdzania obecności w pracy. Regulamin pracy nie uległ jednak zmianie. Jeden z pracowników kilkakrotnie nie potwierdzał obecności kartą elektroniczną. Jesteśmy przekonani, że z powodu spóźnień. Czy możemy ukarać go karą porządkową, skoro on twierdzi, że jest zobowiązany jedynie do podpisywania listy obecności (która nie jest przez kadrową już wykładana) i dlatego nie mógł się na niej podpisać?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty