Czy pracownikowi należy zwrócić koszty poniesione w związku z podróżą służbową, która została odwołana
Nasza pracownica miała jechać w podróż służbową do Szczecina. W przeddzień wyjazdu musieliśmy odwołać jej wyjazd, gdyż była potrzebna w firmie. Pracownica zażądała od nas zwrotu 10% ceny biletu, który nabyła w związku z wyjazdem. Przy zwrocie biletu w kasie PKP otrzyma bowiem jedynie 90% wydanych na niego pieniędzy. Czy rzeczywiście mamy obowiązek zwrócić jej pieniądze? Jeśli tak, to jak rozliczyć taką refundację?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się