22.11.2006 Podatki Kadry i płace

Czy pracownikowi należy zwrócić koszty poniesione w związku z podróżą służbową, która została odwołana

Nasza pracownica miała jechać w podróż służbową do Szczecina. W przeddzień wyjazdu musieliśmy odwołać jej wyjazd, gdyż była potrzebna w firmie. Pracownica zażądała od nas zwrotu 10% ceny biletu, który nabyła w związku z wyjazdem. Przy zwrocie biletu w kasie PKP otrzyma bowiem jedynie 90% wydanych na niego pieniędzy. Czy rzeczywiście mamy obowiązek zwrócić jej pieniądze? Jeśli tak, to jak rozliczyć taką refundację?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty