Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (606715)
      • Kadry i płace (26075)
      • Obrót gospodarczy (88754)
      • Rachunkowość firm (3835)
      • Ubezpieczenia (35850)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    07.11.2006 Kadry i płace

    Czy pracownikom biurowym trzeba zapewnić środki czystości i napoje

    Prowadzę działalność gospodarczą i zatrudniam w biurze 10 pracowników. Czy jako pracodawca powinienem zapewnić pracownikom ręczniki, mydło oraz inne środki czystości? Czy jestem również zobowiązany do zapewnienia pracownikom napojów?

    PROBLEM
    ikona kłódki
    Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

    Już dziś zamów dostęp
    do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

    • Codzienne aktualności prawne
    • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
    • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
    • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
    Masz już konto? Zaloguj się
    Kup dostęp
    Powiązane dokumenty
    • Kiedy badania lekarskie wykonane u poprzedniego pracodawcy zwalniają z obowiązku ich przeprowadzenia u nowego pracodawcy
    • Jakie obowiązki bhp ma pracodawca w przypadku praktyk zawodowych uczniów
    • W jakiej wysokości przychód z usługi medycznej, z której pracownik skorzystał na koszt pracodawcy, stanowi dla pracownika nieodpłatne świadczenie
    • Czy można skierować na badania lekarskie pracownika, który zataił informacje o swoim stanie zdrowia
    • Czy można zwolnić pracownika, który po wypadku przy pracy stracił zdolność do jej wykonywania
    • USTAWA z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Art./§ 233
    • ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy Art./§ 112 115
    ikona kłódki
    Funkcjonalności dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

    Już dziś zamów dostęp
    do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

    • Codzienne aktualności prawne
    • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
    • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
    • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
    Masz już konto? Zaloguj się
    Kup dostęp
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.