Czy rozwiązanie dodatkowej umowy o pracę powoduje, że trzeba wydać pracownikowi świadectwo pracy i rozliczyć się z nim z urlopu, mimo że nadal będzie on pracować w firmie
Pracownika, który jest u nas zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy, zatrudniliśmy dodatkowo na podstawie umowy o pracę w celu zastępstwa za innego pracownika na innym stanowisku pracy, w wymiarze 1/2 etatu. Za miesiąc zastępowany pracownik powróci do pracy, zatem umowa na zastępstwo, po okresie 4 miesięcy jej trwania, ulegnie rozwiązaniu. Czy w takiej sytuacji będziemy musieli pracownikowi wydać świadectwo pracy? Czy w związku z rozwiązaniem umowy o pracę będziemy musieli wypłacić ekwiwalent za niewykorzystany urlop, mimo że pracownik nadal będzie u nas zatrudniony na podstawie umowy o pracę zawartej wcześniej na czas nieokreślony?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się