Czy można odmówić udzielenia pracownikowi urlopu na żądanie
Prowadzę firmę doradczą. Moi pracownicy przeprowadzają specjalistyczne szkolenia, które są planowane ze znacznym wyprzedzeniem, a osoby w nich uczestniczące ponoszą wysokie koszty. Ostatnio zdarzyło się, że pracownik mający przeprowadzić szkolenie w dniu, w którym miało się ono odbyć, zażądał telefonicznie udzielenia urlopu na żądanie. Urlop został pracownikowi udzielony, ale firma poniosła duże straty i utraciła zaufanie klientów. Czy w przyszłości w podobnej sytuacji mogę nie udzielić pracownikowi urlopu na żądanie i jakie wiążą się z tym konsekwencje?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się