22.03.2006 Podatki Ubezpieczenia

Jak rozliczyć się z pracownikiem otrzymującym dofinansowanie do zakwaterowania w hotelu pracowniczym?

Zatrudniamy pracownika, który jest emerytem. Otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 1600 zł. Pracuje w Warszawie, a zameldowany jest w Olsztynie, w związku z tym korzysta z hotelu pracowniczego. Miesięczna opłata za hotel wynosi 319 zł, z czego pracownikowi jest zwracane 159,50 zł (połowa kosztów). Czy od tej kwoty należy opłacić podatek i składki?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne