Otrzymywanie faktur zakupowych po wprowadzeniu KSeF. Jak przygotować się do zmian
Od 1 lutego 2026 r., gdy sprzedawca jest zobowiązany stosować KSeF, a nabywca jest polskim podatnikiem z NIP, faktura będzie dostarczana w systemie. Sprzedawcy mogą dodatkowo udostępnić wizualizację faktury lub potwierdzenie transakcji w trybie offline24, chociaż nie jest to obowiązkowe. W artykule omawiamy kolejne etapy przygotowania do nowych zasad — począwszy od ustalenia procedur dla pracowników dokonujących zakupów, poprzez weryfikację faktur pojawiających się w KSeF, aż po uregulowanie zasad ich doręczania w okresie przejściowym.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
