Wpływ KSeF na pracę księgowych. Czy automatyzacja oznacza mniej obowiązków
Wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) to jedno z najważniejszych przedsięwzięć cyfryzacyjnych w polskim systemie podatkowym, mające na celu uproszczenie i zautomatyzowanie obiegu faktur – od ich wystawienia, przez przesyłanie, aż po archiwizację. Księgowi jednak patrzą na KSeF z rezerwą – 36% z nich przewiduje więcej obowiązków, a 75% firm wciąż nie jest gotowych na wdrożenie e-fakturowania. Eksperci podkreślają, że obowiązkowy KSeF zmieni charakter pracy księgowego, a nie jej zakres.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
