Czy można zaliczyć do kosztów wydatki na wycieczkę zorganizowaną dla pracowników i współpracowników
PROBLEM
Spółka z o.o. z okazji jubileuszu 20-lecia powstania firmy zorganizowała wycieczkę integracyjną, która sfinansowana została ze środków obrotowych spółki. W wycieczce brali udział pracownicy, osoby zatrudnione na podstawie umów zlecenia oraz osoby współpracujące ze spółką, tzw. samozatrudnieni. Podczas niej nie był serwowany alkohol. Wycieczka miała na celu integrację załogi, zmotywowanie pracowników do jak najwydajniejszej pracy, poprawę atmosfery w pracy, komunikacji między pracownikami, zacieśnienie więzi z pracodawcą, zatrzymanie pracowników w firmie. Czy spółka może zaliczyć do kosztów wydatki poniesione na organizację wycieczki?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
