Kiedy przedsiębiorca musi mieć adres do e-Doręczeń - ważne terminy dla firm
Od 1 stycznia 2025 r. będzie można otrzymywać i wysyłać pisma urzędowe poprzez e-Doręczenia, czyli elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Osoby, które zdecydują się na założenie działalności po 1 stycznia 2025 r. uzyskają adres składając wniosek o rejestrację firmy w CEIDG. Dla przedsiębiorców prowadzących już działalność termin obowiązkowego wdrożenia e-Doręczeń zależy od daty rejestracji firmy w CEIDG lub KRS.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się