Nie możesz ukarać pracownika za odmowę użycia prywatnego telefonu do celów służbowych
Pracodawca wdraża nowy system weryfikacji haseł do e-kiosku obsługującego kadrowe wnioski pracownicze. Weryfikacja hasła odbywa się przez specjalną aplikację ściąganą na telefon. Jednak nie każdy pracownik posiada telefon służbowy. Kilku pracowników odmówiło użytkowania aplikacji, jeśli nie dostaną telefonów służbowych. Czy pracownik może nie wykonać polecenia służbowego użytkowania dedykowanej do obsługi kadr aplikacji, tłumacząc, że nie zgadza się na zainstalowanie służbowej aplikacji na prywatnym telefonie? Czy możemy zastosować wobec tego pracownika karę porządkową upomnienia?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się