Wydatki na prowadzenie bloga jako koszty uzyskania przychodów z reklam – wyrok NSA
Wydatki na prowadzenie przez firmę bloga generującego przychody z reklam, w tym również takie jak zakup biletów wstępu na imprezy, koszty wyjazdów itp., mogą być zaliczone do kosztów podatkowych - wyrok NSA z 11 lutego 2022 r., sygn. akt II FSK 1410/21.
Stan faktyczny
Spółka z o.o., działająca jako broker kurierski (pośrednicząc pomiędzy klientem a kurierem), zamierza prowadzić blog lifestylowy. Spółka liczy na to, że dzięki temu osiągnie dwa cele: zintensyfikuje sprzedaż swoich usług oraz osiągnie przychody z reklam zamieszczanych odpłatnie na blogu na zlecenie innych firm.
Blog będzie zawierał wpisy o różnej treści, co ma przyciągnąć uwagę jak najszerszej grupy odbiorców - potencjalnych klientów spółki. Tematyka bloga ma być szeroka, „” -
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się