Czy można anulować fakturę, gdy kontrahent twierdzi, że usługa nie została należycie wykonana
PROBLEM
Przedsiębiorca (podatnik VAT czynny) wykonał 21 kwietnia 2021 r. usługę dezynfekcji pomieszczeń biura kontrahenta. Na udokumentowanie usługi wystawił 6 maja 2021 r. fakturę, którą kontrahent otrzymał 7 maja 2021 r. Kontrahent odmawia zapłaty, twierdząc, że zastosowane środki dezynfekujące nie spełniały norm określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny i że usługa została wykonana nienależycie. Faktura została ujęta w rejestrze sprzedaży i JPK_V7M za kwiecień 2021 r. Czy przedsiębiorca może skorygować fakturę „do zera” lub ją anulować?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się