Porada aktualna na dzień 21-11-2024
08.12.2020 Podatki Ubezpieczenia

Jakie wydatki można wpisywać do pkpir w trakcie zawieszenia działalności z powodu COVID-19

PROBLEM

W związku z epidemią COVID-19 od 1 stycznia 2021 r. musiałem zawiesić działalność gospodarczą. Mimo zawieszenia działalności będę w tym czasie musiał płacić raty za samochód ciężarowy wzięty w leasing operacyjny, abonament za telefon firmowy oraz opłaty za prowadzenie rachunku firmowego. Czy takie wydatki mogę wpisywać w tym czasie do pkpir?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne