Nieodpłatnego nabycia reklamy w social mediach w innym kraju UE nie rozliczaj jako importu usług
Prowadzimy sprzedaż produktów ekologicznych. Zareklamowaliśmy się w mediach społecznościowych w Niemczech. Otrzymaliśmy fakturę za kampanię reklamową od zagranicznej firmy z siedzibą w Berlinie. Faktura nie zawiera daty wystawienia ani numeru. Widnieje na niej tylko identyfikator transakcji. Za wykonaną usługę nie zapłaciliśmy, gdyż formą płatności był kredyt reklamowy, co oznacza, że faktura została rozliczona z zebranych punktów na naszym koncie utworzonym na stronie usługodawcy (w Niemczech). Czy powinniśmy rozliczyć import usług?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się