22.10.2019 Podatki

Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów wydatki na wyposażenie biura prowadzonego w wydzielonej części domu mieszkalnego

Przedsiębiorca rozpoczął prowadzenie działalności gospodarczej w budynku mieszkalnym stanowiącym jego własność. Na prowadzenie działalności gospodarczej przeznaczył około 20% całkowitej powierzchni użytkowej budynku. Na tę część składają się gabinet, korytarz i toaleta, z których korzystają klienci Przedsiębiorcy. Przedsiębiorca poniósł wydatki na zakup sprzętów, mebli i urządzeń do tej części budynku, które służą do prowadzenia działalności. Czy Przedsiębiorca może te wydatki rozliczyć w kosztach)?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty