Zgłoszenia aktualizacyjne NIP na portalu podatkowym
Celem zmiany rozporządzenia w sprawie zakresu i warunków korzystania z portalu podatkowego jest poszerzenie z dniem 1 czerwca 2017 r. zakresu korzystania z portalu podatkowego. Dzięki zmianie portal podatkowy został udostępniony szerszej grupie podmiotów poprzez umożliwienie im składania za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgłoszeń aktualizacyjnych oraz wniosków, o których mowa w ustawie o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (wniosków o wydanie przez naczelnika urzędu skarbowego zaświadczenia o nadaniu NIP i informacji o nadanym NIP). Zmiana ta ułatwi dokonywanie czynności polegających na informowaniu naczelnika urzędu skarbowego o zmianie danych objętych zgłoszeniem identyfikacyjnym oraz występowaniu z wnioskiem o uzyskanie wymienionych zaświadczeń i informacji.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty