Czy koszty zaliczenia przychodu mogą zostać udokumentowane w postaci wyciągu i elektronicznego potwierdzenia zakupu?
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków udokumentowanych dokumentami przechowywanymi w formie elektronicznej, gdy papierowe i oryginalne zostaną zniszczone.
Prawo do przechowywania Dokumentów zakupowych wyłącznie w formie elektronicznej oraz zachowanie prawa do odliczenia podatku naliczonego z ww. Dokumentów.
Przechowywanie otrzymywanych przez Wnioskodawcę faktur wyłącznie w formie elektronicznej oraz prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego, wynikającego z tak przechowywanych faktur.
Dopuszczalność przechowywania Dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej oraz zachowanie prawa do odliczenia podatku naliczonego VAT.
Prawidłowość sposobu przechowywania faktur w formie elektronicznej, otrzymywanych w formie elektronicznej i papierowej oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z tych faktur.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego wykazanego w otrzymanych fakturach, fakturach korygujących, a także innych Dokumentach (w tym paragonach i biletach), w przypadku, gdy Dokumenty te przechowywane będą wyłącznie w formie elektronicznej, a ich wersja papierowa zostanie zniszczona.
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na podstawie faktur elektronicznych.
Czy Spółce przysługuje prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków zwróconych Pracownikom, poniesionych przez nich w ramach wykonywanych obowiązków służbowych, które Wnioskodawca zamierza księgować w oparciu o raport złożony przez pracownika zgodnie z wewnętrzną polityką z załączonym zdjęciem/skanem dokumentu/ dokumentem elektronicznym wystawionym imiennie na pracownika potwierdzającego
Czy w sytuacji poniesienia przez Fundację wydatków spełniających warunki uznania wydatku za koszt uzyskania przychodu, w przypadku których dokumenty księgowe poświadczające ich poniesienie będą przechowywane jedynie w formie elektronicznej, gdy ich wersje fizyczne (papierowe) zostaną zniszczone, Fundacja będzie uprawniona do zaliczenia tych wydatków do kosztów uzyskania przychodów
Dotyczy ustalenia: -czy wskazany w stanie faktycznym/opisie zdarzenia przyszłego sposób przechowywania faktur i innych dokumentów zakupowych jest zgodny z polskimi przepisami podatkowymi, w szczególności, czy faktury i inne dokumenty zakupowe otrzymane w formie papierowej, po ich digitalizacji mogą być zniszczone, - czy dokumenty księgowe otrzymane i przechowywane w sposób przedstawiony w stanie faktycznym
Prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego wykazanego na fakturach, fakturach korygujących i innych dokumentach z nimi zrównanych przechowywanych wyłącznie w formie elektronicznej.
Prawo do obniżenia kwoty podatku VAT należnego o kwotę podatku VAT naliczonego wynikającego z faktur VAT otrzymanych i przechowywanych w sposób przedstawiony w stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym (w systemie ECM), przy założeniu, że w odniesieniu do tych faktur VAT nie mają zastawania ograniczenia w odliczaniu podatku VAT naliczonego.
Ustalenie czy dla sprzedaży wysyłkowej na terytorium Polski, spełniającej wszystkie regulacje zawarte w § 2 pkt 2 rozporządzenia oraz w załączniku 1 pkt 36 tego rozporządzenia, poprawne będzie postępowanie, w ramach którego nabywca otrzyma wyłącznie fakturę imienną drogą mailową wraz z elektronicznym dokumentem sprzedaży zawierającym większość danych paragonu fiskalnego, zaś Państwo zachowają paragon
Możliwość korzystania wyłącznie z elektronicznego archiwum faktur zakupowych i zachowania prawa do odliczenia z faktur tak przechowywanych.
Możliwość przechowywania wyłącznie w formie elektronicznej otrzymanych w formie papierowej faktur i innych dokumentów zrównanych z fakturami (tj. korzystania wyłącznie z elektronicznego archiwum tych faktur) oraz zachowania prawa do odliczenia podatku naliczonego.
Możliwość przechowywania wyłącznie w formie elektronicznej otrzymanych w formie papierowej faktur i innych dokumentów zrównanych z fakturami (tj. korzystania wyłącznie z elektronicznego archiwum tych faktur) oraz zachowania prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur tak przechowywanych.
Przechowywanie w formie elektronicznej Faktur dających prawo do odliczenia podatku VAT.
Przyjęty system automatycznego doręczania faktur będzie pozwalał na potwierdzenie złożenia oświadczenia przez finalnego nabywcę węglowego, że odebrane przez niego wyroby węglowe zostaną zużyte do celów uprawniających do zwolnienia, w ilości wskazanej na fakturze, wystawionej Wnioskodawcę jako przez pośredniczący podmiot węglowy
Przedstawiony w opisie zdarzenia przyszłego sposób przechowywania Faktur wyłącznie w formie elektronicznej, będzie zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi podatku od towarów i usług, w związku z czym zachowają Państwo prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego z Faktur, które uprawniają do takiego odliczenia.
Prawo do odliczenia podatku VAT z faktur przechowywanych w formie elektronicznej.
Odliczenie podatku VAT naliczonego z faktur i dokumentów zrównanych z fakturami otrzymanych w formie papierowej i przechowywanych w Systemie.
Przedstawiony opis zdarzenia przyszłego wskazuje, że wypełnią Państwo, wymienione w art. 112a ustawy, warunki przechowywania otrzymanych Faktur dokumentujących zakup towarów i usług. Wypełnią Państwo również wymogi wskazane w art. 106m ustawy, odnośnie zabezpieczenia autentyczności pochodzenia, integralności treści i czytelności Faktur, które będą przechowywane wyłącznie w wersji elektronicznej, a
Przedstawiony w opisie zdarzenia przyszłego sposób przechowywania Faktur wyłącznie w formie elektronicznej, będzie zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi podatku od towarów i usług, w związku z czym zachowają Państwo prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego z Faktur, które uprawniają do takiego odliczenia.