Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608094)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    odzież robocza
    odzież robocza
    Kategoria
    Wszystkie Porady i artykuły Interpretacje
    Temat
    Wszystkie Wynagrodzenie wspólnik wymagania bhp wynagrodzenie wypadek przy pracy odzież robocza
    Indeks tematów
    Wszystkie w
    Interpretacja
    28.10.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 28 października 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.493.2024.1.AG

    Zaliczenie do kosztów podatkowych wydatków na nabycie garniturów i garsonek dla pracowników i wspólników.

    czytaj dalej
    Artykuł
    09.09.2019 Podatki

    Jak ująć w księgach rachunkowych ekwiwalent za pranie odzieży

    czytaj dalej
    Porada
    01.04.2019 Kadry i płace

    Czy pracownicy wykonujący prace szczególnie niebezpieczne mogą zostać wyposażeni w kamery

    czytaj dalej
    Artykuł
    12.02.2014 Kadry i płace

    Warunki bhp dla pracowników zatrudnionych przy odśnieżaniu dachu

    Pracownicy zatrudnieni przy odśnieżaniu dachu powinni być dopuszczeni do pracy na wysokości przez lekarza medycyny pracy. Oprócz tego pracodawca powinien ich wyposażyć w odpowiednią odzież roboczą (np. hełmy, rękawice, buty z podeszwą antypoślizgową).

    czytaj dalej
    Artykuł
    29.03.2012 Kadry i płace Ubezpieczenia

    Jakich błędów należy unikać w regulaminie pracy

    Regulamin pracy powinni sporządzić pracodawcy zatrudniający co najmniej 20 pracowników. Tworząc go pracodawca jest jednak ograniczony postanowieniami powszechnie obowiązujących przepisów (ustaw, rozporządzeń), z którymi nie może być on sprzeczny i mniej od nich korzystny. Opracowując regulamin pracy pracodawcy popełniają często błędy, których konsekwencje mogą być dla nich dotkliwe.

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.