Opodatkowanie zagranicznych diet i zastosowanie zwolnienia przedmiotowego.
Ustalenie czy dojdzie do powstania zakładu Wnioskodawcy jako zakładu przedsiębiorstwa zagranicznego w Polsce, a w konsekwencji, czy Wnioskodawca będzie podlegać obowiązkowi podatkowemu w podatku dochodowym od osób prawnych w Polsce od dochodów (przychodów) osiąganych z działalności prowadzonej z wykorzystaniem magazynu zlokalizowanego w Polsce.
Przysługuje Pani prawo do skorzystania z tzw. ulgi na powrót w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 152 ustawy o PIT.
Ustalenie czy dojdzie do powstania zakładu Wnioskodawcy jako zakładu przedsiębiorstwa zagranicznego w Polsce, a w konsekwencji, czy Wnioskodawca będzie podlegać obowiązkowi podatkowemu w podatku dochodowym od osób prawnych w Polsce od dochodów (przychodów) osiąganych z działalności prowadzonej z wykorzystaniem magazynu zlokalizowanego w Polsce.
Ustalenie, czy Wnioskodawca w związku z realizacją umowy zawartej ze spółką M. będzie posiadał w Szwecji zakład podatkowy w rozumieniu przepisów polsko-szwedzkiej umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania oraz czy Wnioskodawca do zysków zakładu podatkowego w Szwecji powinien przypisać całość zysków z umowy zawartej ze spółką M. czy tylko zyski z prac montażowych, bez zysków ze sprzedaży konstrukcji
Uzyskanie dochodów z tytułu odpłatnego zbycia papierów wartościowych oraz dochodów z udziału w funduszach kapitałowych opodatkowanych w Szwecji podlega wyłączeniu z opodatkowania ich w Polsce i dochody te nie są uwzględniane w podstawie wymiaru daniny solidarnościowej.
Czy Spółka jest zobowiązana do pobierania podatku u źródła od wynagrodzeń płaconych podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 2 Ustawy o CIT z tytułu korzystania z opisanych w stanie faktycznym urządzeń?
Czy, na podstawie przepisów UPO PL-SE oraz UPO PL-FIN, wypłacane przez Spółkę wynagrodzenie z tytułu Usług pośrednictwa podlega opodatkowaniu wyłącznie na terytorium, odpowiednio, Szwecji lub Finlandii.
Ustalenie, czy nie dojdzie do powstania zakładu Wnioskodawcy jako zakładu przedsiębiorstwa zagranicznego w Polsce w rozumieniu art. 4a pkt 11 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych w zw. z art. 5 Konwencji między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Królestwa Szwecji w sprawie unikania podwójnego opodatkowania i zapobiegania uchylaniu się od opodatkowania w zakresie
w zakresie ustalenia, czy wynagrodzenie z tytułu świadczenia usług (zakwalifikowanych jako usługi doradcze), o których mowa we wniosku, będzie podlegać podatkowi u źródła w Polsce.
Dochód uzyskany na terytorium Niemiec, Szwecji i Wielkiej Brytanii nie będzie korzystał ze zwolnienia przewidzianego w art. 17 ust. 1 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
W zakresie miejsca opodatkowania dochodu z działalności gospodarczej w przypadku świadczenia usług na terenie Polski i Szwecji.
czy Wnioskodawca jest zobowiązany do pobierania jako płatnik tzw. podatku u źródła, od przychodów osiąganych przez zagranicznych dostawców z tytułu odpłatnego prawa do korzystania z praw do korzystania oprogramowania
skutki podatkowe związane z zamianą akcji i koszty uzyskania przychodów związane ze sprzedażą akcji przez Wnioskodawcę
Kwalifikacja podatkowa wypłacanych odsetek na gruncie UPO Polska-Szwecja, opodatkowanie odsetek wyłącznie na terytorium Szwecji, brak obowiązku pobrania podatku u źródła.
w zakresie ustalenia, czy Wnioskodawca jest zobowiązany do pobierania WHT od dokonywanych na rzecz Projektantów płatności
uznanie Wnioskodawcy za podmiot powiązany ze wspólnikami i spółką z o.o., skutki podatkowe zbycia udziałów w spółce z o.o. w celu ich dobrowolnego umorzenia za wynagrodzeniem oraz sprzedaży ogółu praw i obowiązków w spółce komandytowej
w zakresie obowiązku pobrania przez Spółkę jako płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od wypłacanego wynagrodzenia na rzecz kontrahentów zagranicznych z tytułu świadczenia usług inżynieryjnych
ustalenie, czy w przypadku trwających aktualnie budów (kontraktów) na terytorium Szwecji o okresie realizacji poniżej 12 miesięcy, rejestracja na terytorium Szwecji oddziału (filii) w 2019 r., skutkująca powstaniem na terytorium Szwecji zakładu (stałej placówki) w rozumieniu przepisów Konwencji między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Królestwa Szwecji w sprawie unikania podwójnego opodatkowania
Obowiązek poboru i odprowadzenia zaliczek na podatek dochodowy w Polsce od wynagrodzenia wypłacanego zleceniobiorcom z tytułu pracy na terenie Szwecji