ekspozycja
Interpretacja
24.07.2019 Podatki

Ustalenie czy wydatki na zakup usług udokumentowane fakturami VAT mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodu.

Interpretacja
30.12.2014 Podatki

Czy Spółka prawidłowo kwalifikuje koszty związane z zapłatą wynagrodzenia na rzecz franczyzobiorców jako koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami, tj. jako koszty o których mowa w art. 15 ust. 4 ustawy CIT, a w związku z tym - czy Spółka prawidłowo zamierza potrącać ww. koszty w okresie, w którym osiągnięte zostały odpowiadające im przychody, stosownie do dyspozycji przepisów

Interpretacja
07.05.2013 Podatki

Czy zakup manekinów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej przez Wnioskodawcę działalności gospodarczej?

Interpretacja
07.05.2013 Podatki

Czy zakup manekinów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej przez Wnioskodawcę działalności gospodarczej?

Interpretacja
08.06.2009 Podatki

Mając na uwadze powyższe stwierdzić należy, iż gdy Wnioskodawca świadczyć będzie usługi polegające na projektowaniu, przygotowaniu stoiska wystawienniczego, jego aranżacji i zabudowy na terytorium innych niż Polska krajów Unii Europejskiej, zgodnie z art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. a ustawy, miejscem świadczenia przedmiotowych usług, a tym samym miejscem opodatkowania, będzie miejsce gdzie usługi są faktycznie

Interpretacja
08.06.2009 Podatki

Mając na uwadze powyższe stwierdzić należy, iż gdy Wnioskodawca świadczyć będzie usługi polegające na projektowaniu, przygotowaniu stoiska wystawienniczego, jego aranżacji i zabudowy na terytorium innych niż Polska krajów Unii Europejskiej, zgodnie z art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. a ustawy, miejscem świadczenia przedmiotowych usług, a tym samym miejscem opodatkowania, będzie miejsce gdzie usługi są faktycznie

Interpretacja
20.11.2006 Podatki

Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów point of sale (materiały wsparcia punktu sprzedaży przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np. listwy napółkowe, bannery i szyldy reklamowe, plakaty, naklejki, standy, kasetony, maszyny, lodówki, automaty, meble, opatrzone logo), które pozostają własnością Spółki, w