Podatnik, świadczący usługi międzynarodowego transportu towarów, może przechowywać dokumenty potwierdzające wykonanie usług oraz faktury wyłącznie w formie elektronicznej, spełniając wymogi autentyczności, integralności i czytelności. Takie dokumenty będą podstawą dla zastosowania stawki 0% VAT, przy zapewnieniu ich dostępności dla organów podatkowych.
Faktury oraz dokumenty sprzedażowe i zakupowe mogą być przechowywane wyłącznie w formie elektronicznej, o ile spełnią wymogi ustalone w art. 106m i 112a ustawy o VAT. Przechowywanie w tej formie nie wyklucza prawa do odliczenia VAT naliczonego, pod warunkiem zapewnienia autentyczności, integralności i czytelności dokumentów.
Prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego wykazanego w dokumentach przechowywanych wyłącznie w formie elektronicznej.
Prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego wykazanego w dokumentach przechowywanych wyłącznie w formie elektronicznej.
Dotyczy ustalenia, czy: - prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy zgodnie, z którym w przypadku uszkodzenia towaru w sytuacji przedstawionej w opisie stanu faktycznego oraz zdarzenia przyszłego, gdy Wnioskodawca dochowa należytej staranności w zakresie przyjmowania, przechowywania oraz kontroli jakości towaru w trakcie produkcji, Wnioskodawca będzie uprawiony do uznania wartości uszkodzonych towarów
Wystawianie i przechowywanie dokumentów dla celów rozliczenia podatku VAT (w szczególności faktur) wyłącznie w formie elektronicznej; prawo do odliczenia podatku naliczonego, z tytułu dokonanych zakupów towarów i usług, WNT i importu, wynikającego z faktur zakupowych i ich korekt oraz z odpowiednich dokumentów i zgłoszeń celnych, archiwizowanych wyłącznie w formie elektronicznej; prawo do zastosowania
Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur otrzymanych i przechowywanych w formie elektronicznej.
Opodatkowanie na zasadzie odwrotnego obciążenia opłat za przechowywanie nieodebranych w terminie towarów pobieranych od podmiotów posiadających siedzibę w innym niż Polska kraju członkowskim UE.
Czy Spółka prawidłowo ustali termin przechowywania ksiąg podatkowych i dokumentów za lata, w których poniosła stratę podatkową, przyjmując, że lata te przedawnią się po upływie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym złożona została/zostanie deklaracja podatkowa wykazująca stratę podatkową (bez względu na fakt, że ww. strata może być rozliczana również w kolejnych okresach rozliczeniowych
Ustalenie, czy Spółka prawidłowo ustali termin przechowywania ksiąg podatkowych i dokumentów za lata, w których poniosła stratę podatkową, przyjmując, że lata te przedawnią się po upływie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym złożona została/zostanie deklaracja podatkowa wykazująca stratę podatkową (bez względu na fakt, że ww. strata może być rozliczana również w kolejnych okresach rozliczeniowych
w zakresie ustalenia terminu przechowywania ksiąg podatkowych i dokumentów za lata, w których Wnioskodawca poniósł stratę podatkową
W zakresie możliwości przechowywania i archiwizowania dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego wykazanego na fakturach archiwizowanych wyłącznie w formie elektronicznej.
W zakresie możliwości przechowywania i archiwizowania dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego wykazanego na fakturach archiwizowanych wyłącznie w formie elektronicznej.
Przechowywanie dokumentacji przez Spółkę prowadzącą działalność na terenie specjalnej strefy ekonomicznej.
Przechowywanie dokumentacji przez Spółkę prowadzącą działalność na terenie specjalnej strefy ekonomicznej.
Przechowywanie dokumentacji przez Spółkę prowadzącą działalność na terenie specjalnej strefy ekonomicznej.
Okres przechowywania dokumentacji przez Spółkę prowadzącą działalność na terenie specjalnej strefy ekonomicznej.
Prawo do odliczenia podatku naliczonego od nabytych towarów i usług związanych z realizacją zadania.
w zakresie opodatkowania usług przechowywania aktywów funduszy, prowadzenia rejestru aktywów funduszy, prowadzeniu rachunków pieniężnych funduszy oraz świadczeniu przez Wnioskodawcę pozostałych usług, składających się na pełnienie funkcji depozytariusza
ustalenia czy Wnioskodawcy w związku z wstąpieniem w prawa i obowiązki wcześniejszego leasingobiorcy przysługuje pełne odliczenie podatku VAT od rat leasingowych
uznanie czy przedstawiony sposób przechowywania dokumentów wyłącznie w formie elektronicznej spełnia warunki przewidziane w przepisach prawa podatkowego, - prawo do odliczenia podatku VAT z faktur archiwizowanych wraz z załącznikami w formie elektronicznej, - uznanie czy dokumenty gromadzone i przechowywane wyłącznie w formie elektronicznej uprawniają do zastosowania stawki 0% przy wewnątrzwspólnotowej
w zakresie: Czy Spółka utrzyma prawo do zaliczenia w koszty uzyskania przychodu wydatków z faktur, paragonów i innych dokumentów otrzymanych w wersji papierowej, które będą przechowywane w formacie elektronicznym gdy wersja papierowa zostaje zniszczona
miejsce świadczenia usług i prawo do dokonania korekty faktur i deklaracji VAT-7