Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608085)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    nagroda rzeczowa
    nagroda rzeczowa
    Kategoria
    Wszystkie Porady i artykuły Interpretacje
    Temat
    Wszystkie rabat rabaty rabaty premiowe refakturowanie regulamin rejestracja rejestracja pojazdu reklama reklama publiczna renciści reprezentacja rolnictwo nagroda rzeczowa
    Indeks tematów
    Wszystkie r
    Artykuł aktualny
    19.10.2023 Podatki Kadry i płace Ubezpieczenia

    Benefity dla pracowników – skutki w zakresie PIT i ZUS

    W zasadzie każdy z oferowanych benefitów stanowi dla pracowników opodatkowany i oskładkowany przychód ze stosunku pracy. Jednak po spełnieniu określonych warunków istnieje możliwość zaoszczędzenia na ww. należnościach publicznoprawnych od przekazanych świadczeń. W przypadku wątpliwości w kwestii dopuszczalności wyłączenia danego świadczenia z podstawy wymiaru podatku i składek ZUS rekomendujemy, aby

    czytaj dalej
    Interpretacja
    19.08.2015 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 19.08.2015, sygn. IPTPB1/4511-305/15-4/MD, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB1/4511-305/15-4/MD

    Płatnik nagrody w związku z akcją promocyjną powiatu

    czytaj dalej
    Interpretacja
    10.06.2015 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 10.06.2015, sygn. ILPP2/4512-1-242/15-2/MN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/4512-1-242/15-2/MN

    Prawa do odliczenia pełnej kwoty podatku naliczonego z tytułu zakupu samochodu osobowego przeznaczonego na nagrodę dla uczestników akcji promocyjnych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    05.09.2013 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 05.09.2013, sygn. ILPP2/443-497/13-4/MN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-497/13-4/MN

    Czy Spółka ma prawo do pełnego odliczenia VAT naliczonego z faktur wystawionych przez Organizatora z tytułu świadczenia usług przeprowadzenia Promocji, w ramach których następowało wydanie przez Organizatora nagród?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.08.2012 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17.08.2012, sygn. IPTPB1/415-325/12-2/ASZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB1/415-325/12-2/ASZ

    Czy nagrody rzeczowe o wartości nieprzekraczającej kwoty 760,00 zł wręczane uczestnikom konkursów z zakresu bhp w rolnictwie, organizowanych przez Wnioskodawcę i podległe Placówki Terenowe są wolne od podatku dochodowego od osób fizycznych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    27.04.2012 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 27.04.2012, sygn. IBPBII/1/415-102/12/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/1/415-102/12/MK

    Czy nagrody rzeczowe o wartości nieprzekraczającej kwoty 760 zł wręczane uczestnikom konkursów z zakresu BHP w rolnictwie są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    08.02.2012 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 08.02.2012, sygn. ILPB3/423-518/11-5/JG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-518/11-5/JG

    Czy wydatki na reklamę i promocję, szczegółowo przedstawione w opisie stanu faktycznego, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    13.09.2011 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 13.09.2011, sygn. IPPP1/443-773/09/11-6/S/MP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-773/09/11-6/S/MP

    Nieodpłatne przekazanie przez Spółkę w ramach akcji promujących sprzedaż produktów należących do jej przedsiębiorstwa nagród na rzecz ostatecznych odbiorców, przedstawicieli handlowych, właścicieli punktów sprzedaży hurtowej i detalicznej, serwisantów, instalatorów i innych podmiotów współpracujących ze Spółką nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT

    czytaj dalej
    Interpretacja
    12.09.2011 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 12.09.2011, sygn. ILPB2/415-657/11-4/WM, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB2/415-657/11-4/WM

    Czy świadczenia wskazane w stanie faktycznym na rzecz byłych pracowników Uczelni kwalifikują się do zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych określonego w art. 21 ust. 1 pkt 38 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (dalej: Ustawa o PIT)?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    24.05.2011 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 24.05.2011, sygn. IBPP2/443-355/11/UH, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-355/11/UH

    Czy przekazanie nieodpłatnie nagród oraz przekazanie nieodpłatnie gadżetów reklamowych, wyrobów (towarów) rodzi obowiązek w podatku VAT?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    27.01.2011 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 27.01.2011, sygn. IPPP1-443-1869/08/11-9/S/MP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-1869/08/11-9/S/MP

    Nieodpłatne przekazanie przez Wnioskodawcę gadżetów reklamowych z logo firmy oraz nagród przekazywanych w ramach konkursów i w ramach sprzedaży premiowej nie rodzi konieczności opodatkowania podatkiem VAT, z uwagi na fakt, że przedmiotowe przekazanie odbywa się w związku z realizacją celu związanego z prowadzonym przez Spółkę rzedsiębiorstwem.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    21.10.2010 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 21.10.2010, sygn. ITPB3/423-406/10/PS, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-406/10/PS

    W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących wytworzenia produktów oraz nabycia towarów i gadżetów przekazywanych nieodpłatnie kontrahentom.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    09.06.2010 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 09.06.2010, sygn. IPPP1-443-332/10-4/MP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-332/10-4/MP

    Nieodpłatne przekazanie przez Spółkę towarów w ramach prowadzonych akcji promocyjno reklamowych jest związane z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem. Ponieważ z tytułu nabycia przedmiotowych towarów Spółce nie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego, nieodpłatne przekazanie upominków nie mieści się w definicji odpłatnej dostawy towarów zawartej w art. 7 ust. 2 pkt 2 ustawy i w konsekwencji

    czytaj dalej
    Interpretacja
    16.12.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 16.12.2009, sygn. ITPB3/423-560/09/PS, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-560/09/PS

    Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup nagród przekazanych w związku z reklamą i promocją przedsiębiorstwa.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    02.11.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 02.11.2009, sygn. IPPP1-443-771/09-2/JL, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-771/09-2/JL

    Wnioskodawcy przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem towarów przekazywanych w ramach działalności reklamowej. Skoro zatem Wnioskodawca ma prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony przy nabyciu towarów wykorzystywanych do czynności o charakterze reklamowym, tym samym uzasadnionym jest stwierdzenie, iż nieodpłatne przekazanie towarów w ramach ww. czynności

    czytaj dalej
    Interpretacja
    25.09.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 25.09.2009, sygn. IBPP2/443-546/09/UH, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-546/09/UH

    Czy wydanie klientowi towaru (nagród) w ramach sprzedaży premiowej podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    06.03.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 06.03.2009, sygn. IBPP2/443-1/09/UH, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-1/09/UH

    Czy przekazanie nieodpłatnie nagród zgodnie z regulaminem akcji promocyjnej oraz przekazanie nieodpłatnie gadżetów reklamowych, wyrobów (towarów) rodzi obowiązek w podatku VAT jeśli podatnikowi przysługiwało prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego przy zakupie nagród i gadżetów a przekazane nagrody, gadżety, wyroby (towarów) nie stanowią prezentów o małej wartości w myśl

    czytaj dalej
    Interpretacja
    23.02.2009 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 23.02.2009, sygn. IBPP2/443-1169/08/LŻ, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-1169/08/LŻ

    Czy przekazanie nieodpłatnie nagród oraz przekazanie nieodpłatnie gadżetów reklamowych rodzi obowiązek w podatku VAT

    czytaj dalej
    Interpretacja
    16.12.2008 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 16.12.2008, sygn. IPPP1-443-1869/08-4/MP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-1869/08-4/MP

    czytaj dalej
    Interpretacja
    19.08.2008 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 19.08.2008, sygn. ILPB3/423-301/08-7/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-301/08-7/KS

    Czy przekazywane niewielkiej wartości nagrody, upominki, gadżety kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom, osobom współpracującym ze Spółką (w ogólnym tego słowa znaczeniu osobom mającym wpływ na generowane przez Spółkę przychody) uznać można za reklamę i w związku z tym zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    05.12.2007 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 05.12.2007, sygn. ITPB3/423-50d/07/DK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-50d/07/DK

    Czy wydatki Towarzystwa obejmujące koszty wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia dla agentów ubezpieczeniowych i osób wykonujących bezpośrednio czynności agencyjne, jak również kandydatów na takie osoby, podlegają zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów Towarzystwa w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    29.01.2007 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 29.01.2007, sygn. PD1A/415-47/06, Urząd Skarbowy w Wadowicach, sygn. PD1A/415-47/06

    Czy koszty związane ze sprzedażą za tzw. symboliczny grosz, sprzedażą gratisową, sprzedażą premiową mają być zaliczone do kosztów reklamy i podlegają limitowaniu, czy też są kosztami sprzedaży bez limitu będącymi wydatkami na promocję sprzedaży mającymi na celu jej zwiększenie?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    21.07.2006 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 21.07.2006, sygn. 1472/ROP1/423-171-238/06/RM, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-171-238/06/RM

    Czy koszty kuponów gry T-L o wartości 1,40 zł, przekazywanych nieodpłatnie nabywcom kuponów gry T-M w celu uatrakcyjnienia sprzedaży, są kosztami reklamy nielimitowanej czy limitowanej, czy kosztami działalności poniesionymi w celu zwiększenia przychodu i zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych są kosztami uzyskania przychodu?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    28.12.2005 Podatki

    Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 28.12.2005, sygn. P-I/423/100/EW/05, Podlaski Urząd Skarbowy, sygn. P-I/423/100/EW/05

    Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nagrody rzeczowe i gratisy są kosztem uzyskania przychodów na zasadach ogólnych, czy też podlegają limitowi jako wydatki na reklamę limitowaną?

    czytaj dalej
    Poprzednia
    1 2
    Następna
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.