Przychody ze sprzedaży praw licencyjnych do wirtualnych przedmiotów uzyskanych w grze komputerowej stanowią przychody z praw majątkowych, a nie odpłatne zbycie rzeczy używanych, i podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym na podstawie art. 10 ust. 1 pkt 7 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Przychody z odpłatnego zbycia waluty wirtualnej są klasyfikowane jako przychody kapitałowe, podlegające opodatkowaniu według stawki 19%, co wyklucza możliwość ich opodatkowania ryczałtem jako przychody z pozarolniczej działalności gospodarczej.
Produkty cyfrowe, tj. wirtualne przedmioty funkcjonujące w grach komputerowych, w postaci skinów (skórek), broni używanej w grach komputerowych, mogą być uznane za towar w myśl art. 4 ust. 1 pkt 5 lit. a ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne. Skoro sprzedaje Pan wirtualne przedmioty w stanie nieprzetworzonym uprzednio zakupione przez Pana
Przychody za umożliwienie pobrania gry przez Internet i korzystania z gry, otrzymywane z Portalu, mogą być opodatkowane 8,5% stawką ryczałtu.
Zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w zakresie określenia stawki ryczałtu
Przychody z tytułu opłat za udostępnianie (...) gamingowej i określenie momentu poniesienia kosztów uzyskania przychodów z tytułu wydatków związanych z ogólnym funkcjonowaniem (...).
1) Czy Przychody z Mikropłatności stanowią dochody z kwalifikowanych IP jako dochody, o których mowa w art. 24d ust. 7 pkt 1 ustawy o CIT - tj. jako dochody z opłat lub należności wynikających z umów licencyjnych, które dotyczą kwalifikowanych IP? 2) Czy Przychody z Reklam stanowią dochody z kwalifikowanych IP jako dochody, o których mowa w art. 24d ust. 7 pkt 3 ustawy o CIT - tj. jako dochody z kwalifikowanych