w zakresie preferencyjnego opodatkowania dochodów generowanych przez prawo własności intelektualnej (IP BOX)
W którym momencie powstanie przychód z tytułu sprzedaży kolportowanej prasy w wyżej wymienionych przypadkach czy w momencie przekazania nabywcy tytułów do kolportażu (wydania czasopisma), czy w momencie wystawienia faktury sprzedaży (gdy znana jest faktyczna wielkość sprzedaży danego czasopisma)?
W którym momencie Spółka powinna rozpoznawać przychód z tytułu sprzedaży prasy dokonanej do P.., do której znajduje zastosowanie szczególny obowiązek podatkowy w podatku VAT (art. 19 ust. 13 pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług)?
W jaki sposób należy opodatkować odpłatną sprzedaż czasopism, niezależnie czy do danego egzemplarza jest dołączony gadżet czy też nie?
Czy wydatki na zakup płyt CD które zostały dołączone do czasopisma biuletyn X jako integralna całość elektronicznego archiwum rocznika 2005r. i opatrzone słowem gratis stanowią koszt uzyskania przychodu?
Czy bezpłatne dodawanie towarów do gazet jest związane z prowadzeniem przedsiębiorstwa i w związku z tym nie można ich uznać za dostawę towarów?
Według jakiej stawki podatku od towarów i usług: właściwej dla gazety czy dla dodawanego towaru należałoby opodatkować zestaw składający się z gazety i dodatku (przy podwyższonej cenie gazety z dodatkiem), dla którego obowiązująca stawka podatku VAT jest wyższa lub niższa od stawki obowiązującej dla gazety?
Czy od prowizji uzyskanej ze sprzedaży prasy podatnik powinien opłacać ryczałt ewidencjonowany w wysokości 8,5%?