Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608085)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    pomieszczenia pracy
    pomieszczenia pracy
    Kategoria
    Wszystkie Porady i artykuły Interpretacje
    Temat
    Wszystkie PIP Państwowa Inspekcja Sanitarna pomieszczenia higieniczno-sanitarne pomieszczenia pracy prawa i obowiązki w zakresie BHP
    Indeks tematów
    Wszystkie p
    Artykuł aktualny
    27.06.2022 Kadry i płace

    Kontrola Państwowej Inspekcji Sanitarnej przestrzegania przez pracodawców zasad bezpieczeństwa i higieny

    Chociaż kontrole Państwowej Inspekcji Sanitarnej najczęściej dotyczą przedsiębiorców zajmujących się usługami kosmetycznymi, medycznymi, gastronomicznymi i edukacyjnymi, to każde przedsiębiorstwo może zostać skontrolowane przez ten urząd. Państwowa Inspekcja Sanitarna jest bowiem powołana do realizacji zadań z zakresu zdrowia publicznego. Sprawuje nadzór m.in. nad warunkami higieny pracy w zakładach

    czytaj dalej
    Porada
    05.10.2020 Kadry i płace

    Jak rozwiązać problem ze zbyt niską temperaturą w pomieszczeniach pracy

    czytaj dalej
    Artykuł
    14.06.2018 Kadry i płace

    Upały w pracy – jakie obowiązki ma pracodawca

    Przepisy nie określają maksymalnych temperatur, jakie powinny występować w pomieszczeniach pracy. Należy jednak przyjąć, że do przekroczenia normy temperaturowej dochodzi, kiedy przy ciężkiej pracy fizycznej w hali jest ponad 28°C, w przypadku warunków szczególnych powyżej 26°C, a przy pracy biurowej - ponad 30°C.

    czytaj dalej
    Porada
    29.05.2012 Podatki Kadry i płace Obrót gospodarczy

    Czy pracodawca może zaliczyć wydatki ponoszone w związku z nieodpłatnym udostępnieniem części nieruchomości związkowi zawodowemu do kosztów

    Spółka udostępnia nieodpłatnie pomieszczenia i urządzenia techniczne działającym w niej związkom zawodowym. Dodatkowo zapewnia związkom zawodowym materiały biurowe. Czy spółka może zakwalifikować powyższe wydatki do kosztów uzyskania przychodów?

    czytaj dalej
    Porada
    27.02.2012 Kadry i płace

    W jakich najniższych temperaturach mogą pracować pracownicy

    W naszym zakładzie nastąpiła awaria ogrzewania. Z tego powodu temperatura w biurze spadła do 16°C. W jakiej minimalnej temperaturze mogą pracować pracownicy biurowi?

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.