Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608094)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    materiały reklamowe
    materiały reklamowe
    Kategoria
    Wszystkie Porady i artykuły Interpretacje
    Temat
    Wszystkie paleta platforma pobór pobór podatku u źródła podatek podatek należny podatek naliczony podatek od towarów i usług podatek pobierany u źródła podatnik podstawa opodatkowania potrącalność kosztów potrącenie (kompensata) pozarolnicza działalność gospodarcza pracownik prasa prawo do odliczenia premia premia pieniężna prezent materiały reklamowe
    Indeks tematów
    Wszystkie p
    Interpretacja
    04.11.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 4 listopada 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.375.2025.2.ED

    Wynikiem wykładni przepisów jest uznanie, iż wydatki poniesione w ramach Kosztów Promocyjno-Informacyjnych i Uczestnictwa w Targach stanowią koszty uzyskania przychodów, umożliwiające skorzystanie z ulgi prowzrostowej, o której mowa w art. 18eb Ustawy CIT. Koszty Spersonalizowane nie kwalifikują się jako rozpoznane koszty ulgowe.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.10.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 października 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-2.4012.465.2025.1.JO

    Spółka, posiadająca stałe miejsce prowadzenia działalności w Polsce, ma prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z nabyciem usług na terytorium Polski, mimo błędów w danych na fakturach, o ile można zidentyfikować strony transakcji. Jednak spółka nie może stosować stawki 0% przy wewnątrzwspólnotowej dostawie towarów promocyjnych, nieposiadając rejestracji VAT w innym państwie członkowskim

    czytaj dalej
    Interpretacja
    13.10.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 13 października 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.354.2025.1.AJ

    Zyski przedsiębiorstwa indyjskiego z tytułu usług modyfikacji materiałów reklamowych świadczonych na rzecz polskiej spółki, kwalifikowane na mocy umowy polsko-indyjskiej, podlegają opodatkowaniu wyłącznie w Indiach, co wyłącza obowiązek poboru zryczałtowanego podatku dochodowego w Polsce.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.471.2025.1.JG

    Opłaty marketingowe uiszczane na rzecz Związku, będące odpłatnością za usługi reklamowe i promocyjne, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym, jako wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów, pod warunkiem odpowiedniego udokumentowania ich związku z działalnością gospodarczą.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.435.2025.2.JG

    Opłaty marketingowe ponoszone przez podatnika będącego franczyzobiorcą mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, o ile spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, nie są składkami członkowskimi, i są należycie udokumentowane jako wydatek wpływający na przychody.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    10.07.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 10 lipca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.311.2025.1.PP

    Wypłacając wynagrodzenie na rzecz kontrahenta z Indii za usługi reklamowe, Spółka nie ma obowiązku pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego u źródła w Polsce, o ile kontrahent nie prowadzi działalności w Polsce poprzez zakład, a Spółka posiada certyfikat rezydencji tego kontrahenta oraz dochowa należytej staranności.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    14.04.2025 Podatki

    Kwalifikacja przychodów z wynajmu przestrzeni reklamowej na kanale internetowym do źródła z art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy PIT - Interpretacja indywidualna z dnia 14 kwietnia 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.131.2025.1.MST

    Przychody z udostępniania przestrzeni reklamowej na kanale internetowym przez podatnika nieprowadzącego działalności gospodarczej stanowią przychody z umów o podobnym charakterze do najmu, zgodnie z art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy o PIT, podlegające opodatkowaniu ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    05.03.2025 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 5 marca 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.17.2025.2.ED

    Wydatki na Gadżety poniesione przez Wnioskodawcę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    21.10.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 21 października 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT3.4011.691.2024.2.PS

    Potrącalność wydatków na nabycie materiałów marketingowych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.09.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 września 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.296.2024.2.ED

    Czy Wydatki na Gadżety poniesione przez Wnioskodawcę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    09.02.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 9 lutego 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4-3.4012.583.2023.1.KŁ

    Opodatkowanie podatkiem od towarów i usług nieodpłatne wydanie materiałów reklamowych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    07.02.2024 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 7 lutego 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.633.2023.3.KW

    W świetle art. 15 ust. 1 updop koszty zakupu Gadżetów Reklamowych będą stanowiły dla Spółki koszty uzyskania przychodów.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    06.12.2023 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 6 grudnia 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT2.4011.470.2023.1.MM

    Skutki podatkowe wydawania przez Spółkę gadżetów reklamowych z logo Spółki lub logo produktu Spółki.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    10.11.2023 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 10 listopada 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.500.2023.1.MPA/LM

    Brak opodatkowania podatkiem od towarów nieodpłatnego przekazania na rzecz kontrahentów Materiałów Reklamowych oraz prawa do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu tych materiałów.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    23.12.2022 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 23 grudnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.412.2022.1.AR

    Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych w art. 18eb ust. 7 ustawy o CIT, wymienionych we wniosku wydatków.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    19.07.2022 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 19 lipca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.229.2022.1.AKS

    Niepodleganie opodatkowaniu podatkiem VAT wydania kontrahentom materiałów reklamowych.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    17.09.2021 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 17 września 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-3.4010.266.2021.3.PC

    Czy wydatki na zakup gadżetów przekazywanych przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    05.11.2020 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 05.11.2020, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.645.2020.2.AK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.645.2020.2.AK

    nieuznanie dokonywanego przez Spółkę nieodpłatnego przekazania towarów, takich jak testery, ekspozytory, wystawniki, wkładki, drukowane materiały reklamowe i informacyjne, oraz towary własne zużywane na cele promocyjno-reklamowe w social mediach, zewnętrznych wizażach w szkołach kosmetycznych, masowych wydarzeniach branży beauty, za dostawę towarów podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług

    czytaj dalej
    Porada
    28.10.2020 Podatki

    Czy nieodpłatne otrzymanie materiałów promocyjnych służących celom marketingowym stanowi przychód

    czytaj dalej
    Interpretacja
    26.08.2020 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 26.08.2020, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.218.2020.4.AW, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.218.2020.4.AW

    czy: 1. otrzymanie nieodpłatnie od producentów/dostawców próbek, testerów i gadżetów stanowi dla Spółki przychód (pytanie nr 4); 2. wydanie kontrahentom próbek, testerów bądź gadżetów stanowi dla Spółki przychód (pytanie nr 5); 3. koszty nabytych i przekazywanych nieodpłatnie sprzedawcom detalicznym próbek, testerów i gadżetów stanowią koszt uzyskania przychodów (pytanie nr 6)

    czytaj dalej
    Interpretacja
    08.07.2020 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 08.07.2020, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.188.2020.2.DP, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.188.2020.2.DP

    czy nieodpłatne otrzymanie materiałów promocyjnych, które są następnie nieodpłatnie przekazywane klientom Spółki lub służą celom marketingowym stanowi dla Spółki przychód podatkowy na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

    czytaj dalej
    Interpretacja
    16.03.2020 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 16.03.2020, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.19.2020.2.ŻR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.19.2020.2.ŻR

    nieuznanie dokonywanego przez Spółkę nieodpłatnego przekazania towarów za dostawę towarów, a w konsekwencji brak obowiązku opodatkowania podatkiem VAT tych przekazań

    czytaj dalej
    Interpretacja
    11.01.2019 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 11.01.2019, sygn. 0114-KDIP4.4012.781.2018.1.AK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4.4012.781.2018.1.AK

    Nieodpłatne wydanie kontrahentom standów nie podlega opodatkowaniu VAT.

    czytaj dalej
    Interpretacja
    19.11.2018 Podatki

    Interpretacja indywidualna z dnia 19.11.2018, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.671.2018.1.KBR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.671.2018.1.KBR

    Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnego wydania Kontrahentom drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych oraz standów, banerów, tablic reklamowych (z funkcją informacyjną), których cena nabycia/jednostkowy koszt wytworzenia przekracza 10 zł.

    czytaj dalej
    Poprzednia
    1 2 3 4 5 6 7 8 9
    Następna
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.