Zwolnienie z opodatkowania podatkiem VAT sprzedaży zabudowanych działek nr 1 i 2 w drodze przetargu nieograniczonego przez Skarb Państwa.
prawo (po zarejestrowaniu Powiatu do VAT) do złożenia korekty (z podaniem NIP Powiatu oraz wskazaniem Powiatu jako podatnika VAT) deklaracji VAT - 7 do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku zidentyfikowania potrzeby skorygowania rozliczeń z tytułu VAT w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd, - prawo (po zarejestrowaniu Powiatu do VAT) do złożenia korekty (z podaniem
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia przez Powiat podatku naliczonego z faktur wystawionych na Powiat z NIP Starostwa lub wystawionych na Starostwo (z NIP Powiatu lub NIP Starostwa).
Podatek od towarów i usług w zakresie odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury wystawione są: na Powiat z NIP Starostwa, na Starostwo z NIP Powiatu lub NIP Starostwa.
Podatek od towarów i usług w zakresie możliwości korygowania przez Powiat deklaracji VAT-7 składanych przez Starostwo.
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do złożenia przez Powiat korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był tylko Urząd, prawa do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych
Określenie statusu Wnioskodawcy jako podatnika podatku od towarów i usług oraz wskazania jakie dane powinny być wykazywane na fakturach zakupu i sprzedaży.
Podatek od towarów i usług w zakresie możliwości wystawiania faktur korygujących do faktur sprzedaży wystawianych dotychczas przez Starostwo Powiatowe oraz not korygujących do faktur zakupu wystawianych dotychczas na Starostwo Powiatowe oraz prawa do złożenia przez Powiat korekt deklaracji VAT złożonych przez Starostwo Powiatowe.
Określenie, kto powinien być podatnikiem podatku VAT, czyj NIP i dane powinny być stosowane na dokumentach potwierdzających dokonanie dostawy towarów lub świadczenia usług oraz ustalenia, czy deklaracje VAT powinien składać jedynie Powiat
Wnioskodawca - Starostwo Powiatowe zwraca się z prośbą o interpretację podatkową w zakresie płatności podatku dochodowego od osób prawnych wskazanego w bilansie likwidacyjnym sporządzonym przez SP ZOZ w likwidacji przez następcę prawnego Wnioskodawcę - Starostwo Powiatowe.
Podatek od towarów i usług oraz zasady ewidencji i identyfikacji podatników i płatników w zakresie prawidłowości wystawiania faktur zakupowych na Powiat z numerem NIP Powiatu.
Wnioskodawca - Starostwo Powiatowe zwraca się z prośbą o interpretację podatkową w zakresie płatności podatku dochodowego od osób prawnych wskazanego w bilansie likwidacyjnym sporządzonym przez SP ZOZ w likwidacji przez następcę prawnego Wnioskodawcę - Starostwo Powiatowe.
Kto faktycznie powinien być zarejestrowanym i rozliczającym się podatnikiem podatku od towarów i usług: Powiat czy Starostwo, a w przypadku zarejestrowania Powiatu czy należałoby wyrejestrować Starostwo i używać jednego NIP-u, tj. NIP-u Powiatu dla czynności stanowiących realizację zadań Powiatu oraz innych czynności dotyczących funkcjonowania Starostwa?
W świetle przedstawionego stanu faktycznego, który z podmiotów, tj. Starostwo Powiatowe czy Powiat jest podatnikiem podatku od towarów i usług? Tym samym który z podmiotów powinien być stroną wszystkich umów oraz który z podmiotów powinien występować jako strona na fakturach zakupu i sprzedaży?
Sprzedaż niezabudowanych działek gruntu korzystać będzie ze zwolnienia od podatku VAT na mocy art. 43 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku od towarów i usług.
Na kogo powinny być wystawione faktury i rachunki dotyczące m.in. robót budowlanych, dzierżawy nieruchomości, zakupu towarów i usług na Starostwo Powiatowe, czy na Powiat i jaki stosować NIP?
określenie statusu podatnika podatku VAT, obowiązku posiadania numeru identyfikacji podatkowej NIP oraz sposobu wystawiania faktur VAT
Określenie, który podmiot posiada status podatnika podatku VAT oraz zasady ewidencji i identyfikacji podatników i płatników w zakresie nadania numeru identyfikacji podatkowej.
Opodatkowanie czynności polegających na oddaniu w trwały zarząd nieruchomości na rzecz państwowej jednostki organizacyjnej.
Czy dla potrzeb podatku od towarów i usług, przy uzyskaniu dochodów z tytułu najmu, dzierżaw można posługiwać się numerem identyfikacji podatkowej Starostwa Powiatowego?
Czy możliwe jest nadanie jednego numeru identyfikacji podatkowej dla Starostwa Powiatowego i Powiatu?
W zakresie uznania za podatnika podatku od towarów i usług Powiat lub Starostwa Powiatowego.
Kto faktycznie powinien być zarejestrowanym i rozliczającym się podatnikiem podatku od towarów i usług: Powiat czy Starostwo, a w przypadku zarejestrowania Powiatu czy należałoby wyrejestrować Starostwo i używać jednego NIP-u, tj. NIP-u Powiatu dla czynności stanowiących realizację zadań Powiatu oraz innych czynności dotyczących funkcjonowania Starostwa?