ekspozycja
Interpretacja
17.12.2021 Podatki

1) Czy przepisy ustawy o PDOP, w szczególności art. 16 ust. 1 pkt 26) lit. a) w zw. z art. 16 ust. 2a pkt 2) i 5), należy interpretować w ten sposób, że z chwilą zakwalifikowania, zgodnie z przepisami Rozporządzenia, wierzytelności z tytułu udzielonego przez Bank kredytu („ekspozycji kredytowej”) do kategorii „wątpliwe” lub „stracone” Bank może uznać nieściągalność tej wierzytelności za uprawdopodobnioną

Interpretacja
18.11.2014 Podatki

Czy IBNR w zakresie części przypadającej na działalność leasingową będzie mógł stanowić KUP/przychód podatkowy Banku zgodnie z art. 15 ust.1h pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej jako UPDOP) w zw. z art.38c ust.1 UPDOP?

Interpretacja
29.04.2011 Podatki

Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.

Interpretacja
29.04.2011 Podatki

Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.

Interpretacja
20.04.2010 Podatki

Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.

Interpretacja
20.04.2010 Podatki

Opodatkowanie nieodpłatnego udostępniania kontrahentom ekspozytorów wraz z zamocowanymi do nich towarami handlowymi.

Interpretacja
20.04.2010 Podatki

Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.

Interpretacja
20.04.2010 Podatki

Opodatkowanie nieodpłatnego udostępniania kontrahentom ekspozytorów wraz z zamocowanymi do nich towarami handlowymi.

Interpretacja
20.11.2006 Podatki

Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów point of sale (materiały wsparcia punktu sprzedaży przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np. listwy napółkowe, bannery i szyldy reklamowe, plakaty, naklejki, standy, kasetony, maszyny, lodówki, automaty, meble, opatrzone logo), które pozostają własnością Spółki, w