Porada
12.11.2013 Podatki

Spółka akcyjna jest wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski ekskluzywnej odzieży jednej z firm wchodzących na rynki Europy Zachodniej. W celu kształtowania wizerunku marki zamierza przekazywać nieodpłatnie nabywane przez siebie poszczególne egzemplarze odzieży na rzecz znanych osób publicznych (aktorów, sportowców, gwiazd estrady etc.), którzy zobowiązują się do ich używania (tzw. ambasadorzy marki

Interpretacja
29.06.2009 Podatki

Wnioskodawca wnosi o potwierdzenie, że w przypadku podziału przez wydzielenie, gdy zarówno majątek przenoszony na nowo zawiązaną spółkę, jak i majątek pozostający w spółce dzielonej stanowią zorganizowane części przedsiębiorstwa, dla wspólnika spółki dzielonej obejmującego udziały w nowej spółce nie powstaje przychód do opodatkowania.

Interpretacja
29.06.2009 Podatki

Wnioskodawca wnosi o potwierdzenie, że w przypadku podziału przez wydzielenie, gdy zarówno majątek przenoszony na nowo zawiązaną spółkę, jak i majątek pozostający w spółce dzielonej stanowią zorganizowane części przedsiębiorstwa, dla wspólnika spółki dzielonej obejmującego udziały w nowej spółce nie powstaje przychód do opodatkowania

Interpretacja
23.02.2009 Podatki

Czy ponoszone przez Spółkę wydatki z zakresu Public Relations (takie jak wyspecyfikowane w zapytaniu) na organizowane przez podmioty zewnętrze imprezy o charakterze sportowym, kulturalnym, czy też edukacyjnym, można uznać za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy

Interpretacja
14.11.2005 Podatki

MOMENT ZALICZENIA W KOSZTY UZYSKANIA PRZYCHODU I ROZCHODU PONIESIONEGO WYDATKU Z TYTUŁU SPONSORINGU.

Interpretacja
27.01.2005 Podatki

Czy wpłata od sponsora, dokonana w terminie 14 dni od podpisania umowy sponsoringu, stanowi przychód podatkowy w miesiącu jej otrzymania, czy w miesiącach przyszłych, w których usługi wynikające z tej umowy (m. in. prawo posługiwania się tytułem "Sponsora Filmu", umieszczenia logo firmy na taśmie filmu) zostaną wykonane przez Podatnika? US72/ROP1/423/754/04/AJ, informacja o zakresie stosowania przepisów

Interpretacja
21.12.2004 Podatki

Czy wpłata od sponsora, dokonana w terminie 14 dni od podpisania umowy sponsoringu, stanowi przychód podatkowy w miesiącu jej otrzymania, czy w miesiącach przyszłych, w których usługi wynikające z tej umowy (m. in. prawo posługiwania się tytułem "Sponsora Filmu", umieszczenia logo firmy na taśmie filmu) zostaną wykonane przez Podatnika? PD-005U-869/04/EP , informacja o zakresie stosowania przepisów