Spółka akcyjna jest wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski ekskluzywnej odzieży jednej z firm wchodzących na rynki Europy Zachodniej. W celu kształtowania wizerunku marki zamierza przekazywać nieodpłatnie nabywane przez siebie poszczególne egzemplarze odzieży na rzecz znanych osób publicznych (aktorów, sportowców, gwiazd estrady etc.), którzy zobowiązują się do ich używania (tzw. ambasadorzy marki
Wnioskodawca wnosi o potwierdzenie, że w przypadku podziału przez wydzielenie, gdy zarówno majątek przenoszony na nowo zawiązaną spółkę, jak i majątek pozostający w spółce dzielonej stanowią zorganizowane części przedsiębiorstwa, dla wspólnika spółki dzielonej obejmującego udziały w nowej spółce nie powstaje przychód do opodatkowania.
Wnioskodawca wnosi o potwierdzenie, że w przypadku podziału przez wydzielenie, gdy zarówno majątek przenoszony na nowo zawiązaną spółkę, jak i majątek pozostający w spółce dzielonej stanowią zorganizowane części przedsiębiorstwa, dla wspólnika spółki dzielonej obejmującego udziały w nowej spółce nie powstaje przychód do opodatkowania
Czy ponoszone przez Spółkę wydatki z zakresu Public Relations (takie jak wyspecyfikowane w zapytaniu) na organizowane przez podmioty zewnętrze imprezy o charakterze sportowym, kulturalnym, czy też edukacyjnym, można uznać za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy
MOMENT ZALICZENIA W KOSZTY UZYSKANIA PRZYCHODU I ROZCHODU PONIESIONEGO WYDATKU Z TYTUŁU SPONSORINGU.
Czy wpłata od sponsora, dokonana w terminie 14 dni od podpisania umowy sponsoringu, stanowi przychód podatkowy w miesiącu jej otrzymania, czy w miesiącach przyszłych, w których usługi wynikające z tej umowy (m. in. prawo posługiwania się tytułem "Sponsora Filmu", umieszczenia logo firmy na taśmie filmu) zostaną wykonane przez Podatnika? US72/ROP1/423/754/04/AJ, informacja o zakresie stosowania przepisów
Czy wpłata od sponsora, dokonana w terminie 14 dni od podpisania umowy sponsoringu, stanowi przychód podatkowy w miesiącu jej otrzymania, czy w miesiącach przyszłych, w których usługi wynikające z tej umowy (m. in. prawo posługiwania się tytułem "Sponsora Filmu", umieszczenia logo firmy na taśmie filmu) zostaną wykonane przez Podatnika? PD-005U-869/04/EP , informacja o zakresie stosowania przepisów