Wydatki na gadżety przekazywane nowym współpracownikom w ramach działań promujących markę, związane z działalnością gospodarczą spółki, stanowią koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o CIT, nie będąc wyłączone na mocy art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy, jako że nie są kosztami reprezentacji.
Czy wydatki na zakup gadżetów przekazywanych przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na Materiały promocyjne, ponoszonych w związku z organizowanymi Spotkaniami promocyjnymi
w zakresie możliwości zaliczenia wydatków na zakup upominków dla kontrahentów, partnerów biznesowych, doradców, klientów do kosztów uzyskania przychodów
w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup upominków dla kontrahentów
Drobne prezenty przekazywane wybranym kontrahentom podczas dwustronnych spotkań jako koszty uzyskania przychodów Spółki.
możliwość oraz moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych na zakup upominków mających charakter marketingowy, oznaczonych logo przedstawicieli medycznych lub handlowych, przekazywanych osobom uprawnionym
możliwość oraz moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych na zakup upominków mających charakter marketingowy, oznaczonych logo przedstawicieli medycznych lub handlowych, przekazywanych osobom uprawnionym
w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych w związku z zakupem prezentów o małej wartości mających charakter materiałów reklamowych (gadżety promocyjne, upominki reklamowe) oznaczonych logo firmy, przekazywanych kontrahentom.
w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych w związku z zakupem prezentów o małej wartości mających charakter materiałów reklamowych (gadżety promocyjne, upominki reklamowe) oznaczonych logo firmy, przekazywanych kontrahentom.
Czy w związku z przekazywaniem przez spółkę komandytową (w której Wnioskodawca jest wspólnikiem) swoim kontrahentom prezentów o małej wartości, które mają charakter reklamowy (promują działalność prowadzoną przez spółkę komandytową - są związane z jej działalnością), wydatek poniesiony przez spółkę komandytową na zakup tych przedmiotów może zostać uznany za koszt uzyskania przychodu Wnioskodawcy?
Czy wydatki ponoszone przez Spółkę tytułem zakupu drobnych prezentów, nie mających charakteru okazałości czy wystawności, przekazywanych wybranym kontrahentom podczas dwustronnych spotkań, mogą stanowić koszty uzyskania przychodów Spółki?
Czy wydatki na reklamę i promocję, szczegółowo przedstawione w opisie stanu faktycznego, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Czy wydatki poniesione przez Bank na zakup pomocy naukowych, książek i sprzętu sportowego oznaczonych logiem akcji i informacją, że zostały zakupione ze środków uzyskanych w ramach akcji dla placówek kulturalno-oświatowych są kosztem uzyskania dla Banku?
Czy wydatki związane z organizacją Konferencji: 1) koszty bezpośrednio związane z organizacją Konferencji: koszty zaproszeń, koszty wynajmu sali, koszty usługi gastronomicznej i napoi, koszty wykładowców, ulotek i przekazywanych produktów firmy oraz czekoladek z logo firmy - koszty dojazdu z dworca do hotelu, koszt zakwaterowania uczestników Konferencji, 2) koszty pośrednio związane z organizacją Konferencji
Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.
Nieodpłatne przekazanie klientom upominków opatrzonych logo firmy dostawa towarów.
W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących wytworzenia produktów oraz nabycia towarów i gadżetów przekazywanych nieodpłatnie kontrahentom.
Czy będzie można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów zakup opakowań na okulary (etui), które w ramach reklamy będą następnie bezpłatnie wydawane klientom?
Nieodpłatne przekazanie upominków z logo oraz bez logo w ramach promocji Gminy, wobec których Zainteresowanemu nie będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego (§ 13 ust. 1 pkt 11)
opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazania upominków reklamowych
(pytanie nr 7 wniosku) Czy w przypadku wydatków na reprezentację, które nie mogą być zaliczone w ciężar kosztów uzyskania przychodu, Spółka ma prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu tych towarów (usług), jeżeli czynności te zostały przez Spółkę opodatkowane VAT.