W zakresie możliwości zastosowania metody proporcjonalnego odliczenia i ulgi abolicyjnej z tytułu pracy najemnej na statku morskim (gazowcu), eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo z siedzibą w Wielkiej Brytanii, do dochodów uzyskanych w latach 2020-2021.
Dochody z pracy najemnej na statkach morskich eksploatowanych w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwa z faktycznym zarządem i siedzibą w Norwegii, Stanach Zjednoczonych, Luksemburgu.
Stawka podatku dla świadczonych usług kompleksowej obsługi lądowania statku powietrznego, usług kompleksowej obsługi pasażera, usług kompleksowej obsługi statku powietrznego oraz usług o podobnym charakterze.
Stawka podatku dla świadczonych usług kompleksowej obsługi lądowania statku powietrznego, usług kompleksowej obsługi pasażera, usług kompleksowej obsługi statku powietrznego oraz usług o podobnym charakterze.
Stawka podatku dla świadczonych usług kompleksowej obsługi lądowania statku powietrznego, usług kompleksowej obsługi pasażera, usług kompleksowej obsługi statku powietrznego oraz usług o podobnym charakterze.
Stawka podatku dla świadczonych usług kompleksowej obsługi lądowania statku powietrznego, usług kompleksowej obsługi pasażera, usług kompleksowej obsługi statku powietrznego oraz usług o podobnym charakterze.
Usługi związane z lądowaniem statku powietrznego, obsługą odlatującego pasażera, postojem statku powietrznego, użyciem agregatu prądotwórczego GRU, business lounge, asenizacją, użyciem wodniarki, ogrzewaniem statku, użyciem ciągnika bagażowego, podstawieniem schodków, cateringiem, usługi handlingowe, jako usługi związane z obsługą startu, lądowania, parkowania, obsługą pasażerów i ładunków i z szeroko
Czy Spółka może stosować 0% stawkę podatku dla usług transportu opóźnionego bagażu z lotniska pod adres wskazany przez pasażera, hotelowe dla załóg statków powietrznych, transportu załóg statków powietrznych z lotniska do hotelu i z powrotem, świadczonych na rzecz przewoźników powietrznych oraz innych podmiotów wykonujących głównie przewozy w transporcie międzynarodowym?
Czy koszty usług nawigacji do startu i lądowania oraz usług kontroli zbliżania i lotniska stanowią import usług? Jeżeli tak, to kiedy powstaje obowiązek podatkowy i jaka jest właściwa stawka podatku od towarów i usług?