Ustalenie możliwości zaliczenia wskazanych we wniosku wydatków w koszty uzyskania przychodów.
1. Wynikający z art. 16 ust. 5e ustawy o CIT limit 225.000,00 zł dotyczy wyłącznie opłat związanych z używaniem elektrycznego samochodu osobowego w ramach umowy leasingu operacyjnego (tj. opłaty wstępnej i rat leasingowych), natomiast nie dotyczy opłaty końcowej związanej z wykupem samochodu osobowego z leasingu operacyjnego, 2. Depozyt gwarancyjny (kaucja gwarancyjna) płatny na końcu umowy leasingu
Szef Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) może z urzędu (czyli z własnej inicjatywy) zmienić wydaną wcześniej przez Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) interpretację indywidualną. Dzieje się tak, jeśli stwierdził jej nieprawidłowość, uwzględniając w szczególności orzecznictwo sądów, Trybunału Konstytucyjnego lub Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Szef KAS nie jest w tym zakresie
Obowiązki płatnika związane z rozliczeniem kosztów używania przez pracownika prywatnego samochodu elektrycznego w celach służbowych.
Czy kwoty netto opłat wstępnej oraz transferowej związanych z umową leasingu pojazdu elektrycznego sfinansowanych ze środków z dotacji Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej mogą stanowić u Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodów?
Zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania obrotów związanych z wykonywaniem czynności ładowania samochodów elektrycznych za pomocą kasy rejestrującej na podstawie do art. 111 ustawy
Obowiązki płatnika z tytułu wypłacanego Pracownikowi zwrotu kosztów ładowania pojazdu.
Jak rozliczać koszty energii elektrycznej nabywanej w celu naładowania samochodu elektrycznego? Czy należy postępować tak jak przy zwykłym zakupie paliwa, np. 50% VAT i 75% w koszty?
PIT - obowiązki płatnika z tytułu zwrotu pracownikom dodatkowych kosztów związanych z wykorzystaniem w podróży służbowej prywatnego samochodu.
Wydanie interpretacji w zakresie podatku od towarów i usług dotyczących prawa do obniżenia podatku VAT oraz uznania czynności za dostawę towarów - karty energetycznej - ładowanie samochodów elektrycznych.
Zwrot pracownikowi kosztów energii, w związku z ładowaniem samochodu służbowego, nie będzie stanowił dodatkowego opodatkowanego przychód pracownika, w konsekwencji na Wnioskodawcy nie będą ciążyć obowiązki płatnika wynikające z art. 31 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Zwrot pracownikowi kosztów energii, w związku z ładowaniem samochodu służbowego, nie będzie stanowił dodatkowego opodatkowanego przychód pracownika, w konsekwencji na Wnioskodawcy nie będą ciążyć obowiązki płatnika wynikające z art. 31 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Zwrot pracownikowi kosztów energii, w związku z ładowaniem samochodu służbowego, nie będzie stanowił dodatkowego opodatkowanego przychód pracownika, w konsekwencji na Wnioskodawcy nie będą ciążyć obowiązki płatnika wynikające z art. 31 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.