Zastosowanie metody proporcjonalnego odliczenia i ulgi abolicyjnej oraz obowiązek składania zeznań podatkowych przy dochodach zagranicznych marynarza z tytułu pracy najemnej wykonywanej na statku morskim badawczym – sejsmiku (research vessel), eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo z faktycznym zarządem i siedzibą w Singapurze.
W zakresie możliwości zastosowania metody proporcjonalnego odliczenia i ulgi abolicyjnej z tytułu pracy najemnej na statku morskim (gazowcu), eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo z siedzibą w Wielkiej Brytanii, do dochodów uzyskanych w latach 2020-2021.
Uznanie statku (kontenerowca) za statek eksploatowany w transporcie międzynarodowym, podleganie obowiązkowi podatkowemu w Polsce w związku z uzyskiwaniem dochodów z tytułu wykonywania pracy najemnej na statku morskim eksploatowanym przez podmiot w faktycznym zarządem w Izraelu, obowiązek składania rocznych zeznań podatkowych oraz odprowadzanie zaliczek
Opodatkowanie dochodów uzyskanych w związku z pracą wykonywaną na jednostkach pływających (statkach towarowych), eksploatowanych w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwa z siedzibą odpowiednio w Wielkiej Brytanii, Meksyku, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zastosowania metod unikania podwójnego opodatkowania, obowiązku złożenia zeznań podatkowych oraz możliwości skorzystania
Opodatkowanie dochodów uzyskanych w związku z pracą wykonywaną na statku morskim (statku towarowym), eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo z siedzibą w Norwegii, obowiązku złożenia zeznań podatkowych oraz możliwości skorzystania z ulgi abolicyjnej.
Opodatkowanie dochodów uzyskanych z tytułu pracy wykonywanej na statku morskim (tankowcu), eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo z siedzibą w Wielkiej Brytanii, obowiązku złożenia zeznań podatkowych oraz możliwości skorzystania z ulgi abolicyjnej.
Opodatkowanie dochodów zagranicznych uzyskanych z tytułu pracy najemnej wykonywanej na statku morskim, eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo z siedzibą w Japonii
Opodatkowanie dochodów uzyskanych z tytułu pracy wykonywanej na statku morskim (tankowcu), eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo z siedzibą w Japonii, obowiązku złożenia zeznań podatkowych oraz możliwości skorzystania z ulgi abolicyjnej.
Opodatkowanie dochodów uzyskanych w związku z pracą wykonywaną na statku morskim eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo z siedzibą w Norwegii oraz możliwości skorzystania z ulgi abolicyjnej.
Opodatkowanie dochodów zagranicznych uzyskanych z tytułu pracy najemnej wykonywanej na statku morskim (tankowcu), eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo z siedzibą w Wielkiej Brytanii.
1. Czy Wnioskodawca będzie podlegał obowiązkowi podatkowemu w Polsce w związku z uzyskaniem dochodów z pracy wykonywanej na wodach terytorialnych Wielkiej Brytanii/brytyjskim szelfie kontynentalnym w 2019 r., a tym samym czy Wnioskodawca będzie obowiązany do złożenia zeznania podatkowego w Polsce w związku z uzyskiwaniem dochodów z pracy na wodach terytorialnych Wielkiej Brytanii/ brytyjskim szelfie
Skutki podatkowe osiągania dochodów z tytułu pracy najemnej na pokładzie statku eksploatowanego w transporcie międzynarodowym.
Skutki podatkowe osiągania dochodów z tytułu pracy najemnej na pokładzie statku eksploatowanego w transporcie międzynarodowym
Skutki podatkowych osiągania dochodów z tytułu pracy najemnej na pokładzie statku eksploatowanego w komunikacji międzynarodowej.
Skutki podatkowe osiągania dochodów z tytułu pracy najemnej na pokładzie statku eksploatowanego w transporcie międzynarodowym z faktycznym zarządem w Wielkiej Brytanii, ulga abolicyjna, Konwencja MLI.
Skutki podatkowych osiągania dochodów z tytułu pracy najemnej na pokładzie statku eksploatowanego w komunikacji międzynarodowej.
opodatkowanie dochodów z pracy najemnej na pokładzie statku eksploatowanego w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo posiadające siedzibę i faktyczny zarząd w Wielkiej Brytanii w kontekście przepisów Konwencji MLI
Czy do rozliczenia dochodu uzyskiwanego przez Wnioskodawcę na podstawie opisanego kontraktu zawartego z przedsiębiorstwem zatrudniającym marynarzy zarejestrowanym w Singapurze, w którym praca będzie wykonywana na statku morskim żeglugi międzynarodowej, eksploatowanym przez przedsiębiorstwo, którego faktyczny zarząd oraz siedziba znajdują się w Wielkiej Brytanii będą miały zastosowanie ustalenia i przepisy
1. Czy Wnioskodawca ma obowiązek opłacania zaliczek na podatek dochodowy w trakcie roku podatkowego, bez wezwania zgodnie z art. 44 ust. 1a ustawy? 2. Jeżeli Wnioskodawca jest obowiązany bez wezwania wpłacać w ciągu roku podatkowego zaliczki na podatek dochodowy, to czy przy ustalaniu kwoty zaliczki ma prawo zastosować art. 27g ustawy?
Czy Wnioskodawca będzie podlegał obowiązkowi podatkowemu w Polsce w związku z uzyskaniem dochodów z pracy wykonywanej na podstawie opisanego kontraktu w 2017 r., a tym samym czy podatnik będzie obowiązany do złożenia zeznania podatkowego w Polsce w związku z uzyskaniem dochodu z tegoż kontraktu w 2017 r.?
Czy w przedstawionym stanie faktycznym, Wnioskodawca zobowiązany będzie do rozliczania dochodów uzyskanych z pracy na statku eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez norweskie przedsiębiorstwo, tzw. metodą zaliczenia proporcjonalnego?
Czy Wnioskodawca zobowiązany jest do rozliczania dochodów uzyskanych z pracy na statku eksploatowanym w transporcie międzynarodowym przez norweskie przedsiębiorstwo tzw. metodą zaliczenia proporcjonalnego?
Opodatkowanie dochodów z tytułu pracy najemnej na pokładach statków morskich eksploatowanych w transporcie międzynarodowym przez przedsiębiorstwo z siedzibą i zarządem w Norwegii.